Trendship Academy

23 okt. 2018

Op uitnodiging van mijn oud studiegenoot Remko Haar, sales director bij NDC mediagroep, afgelopen donderdag  de Trendship Academy bezocht.  Ik heb de ochtendmasterclass voor MKB-ers bijgewoond. Een aantal sprekers gevolgd , waaronder marketing strateeg Igor Beukers, innovatie-aanjager Joel Darius van de NDC groep en de CEO van marktplaats Olivier van Duijn. 

Elk op hun eigen manier wisten ze mijn aandacht te houden middels hun visie op het nu en de toekomst. 
De heren maakten in ieder geval duidelijk dat er voldoende kansen en uitdagingen zijn voor het MKB. Investeren in innovatie was daarbij veelal het uitgangspunt. De CEO van marktplaats richt vooral zijn pijlen op tijd en gemak. Dat wil zeggen laat mensen zo makkelijk en snel mogelijk deals sluiten op marktplaats. Moderne technologie maakt dit mogelijk. Een foto maken met je smartphone van je te verkopen item en binnen één minuut staat het te koop op marktplaats en binnen vijf minuten is de deal gemaakt! 

Tijd en gemak zijn bij mij blijven hangen. Dit is ook waar Headhuntersteam naar streeft. Korte wervingsprocedures is ook waar onze klanten en sollicitanten baat bij hebben. Zonder hierbij de kwaliteit en zorgvuldigheid uit het oog te verliezen. Wij kunnen dit vaak realiseren doordat wij de beoogde kandidaten al in het vizier hebben. Anticiperen op de behoefte van onze klanten is hierbij een speerpunt. Moderne recruitmenttools zijn hierbij uiteraard onontbeerlijk. 

Naast het informatieve karakter van deze dag heb ik ook nog behoorlijk wat zakenvrienden ontmoet. Dus kortom een geslaagde dag en ik wil de NDC mediagroep bedanken voor de uitnodiging. 


 

foto

Headhuntersteam heeft een enorm groot netwerk van opdrachtgevers. Met zes kantoren verdeeld over heel Nederland zijn ze altijd dichtbij in de regio. Dat maakt het communiceren tussen de kandidaat en de consultant ook fijn. Zij hebben mij al twee keer “gevonden”. Met al twee keer een perfecte match!

Richard Germeraad